Ettől eltekintve minden egyéb porcikája tisztességes és makulátlan. A CD-játszó önmagában helytállhat nagyon sok audiofil rendszerében, akár akkor is, ha csak önmagában, mint futóműre tartunk rá igényt. Persze mint tudjuk, a vásárlók zöme egységességre törekszik. Mint forráseszközt, csak azoknak ajánlhatjuk, akik tetemes lemezgyűjteménnyel rendelkeznek. Az erősítő önmagában elvégzi a munka nagy részét, köszönhetően beépített DA konverterének. A PMA-1600NE és DCD-1600NE együttese sajátos "Denon-hangot" nyújt, ami talán nem fészkel minden zenerajongó szívébe, de sokfélék vagyunk, lehet, hogy egyesek pont ezt a markáns, laza és kiélezett teljesítményt keresik régóta, és ők nem fognak unatkozni egy ilyen rendszer elé ülve. A CIKK MÉG NEM ÉRT VÉGET, KÉRLEK LAPOZZ!
Norah Jones - Say Goodbye c. számánál a pezsgés, a basszus és a játékosság dominált, és ezt élvezettel, buzgón tudta reprodukálni a rendszer. Itt ismét megmutatták nekünk azt az arcukat a DALI hangfalak, amiért dicsérni szoktuk őket. Végszó A bennünk kialakult véleményt sok tényező befolyásolja, többek közt az is, hogy már hallottuk a Denon PMA-2500NE-t, melynek hangja nem csak árnyaltabb dinamikát, hanem magával ragadóbb stílust is nyújtott. Igaz, az említett nagytesó 300 000 forint felárat jelent. Akárhogy is, egyáltalán nem mindegy, hogy milyen hangfalat illesztünk a PMA-1600NE mellé. Türelemre és laza karakterű, simulékony hangszóróra lesz szükség ahhoz, hogy a zene egyszerre lehessen élvezetes és megfogott. Válogatós jellege miatt nem tudjuk bárkinek és bármihez ajánlani az erősítőt, vásárlás előtt értelemszerűen ki kell próbálni a kérdéses hangfallal, de ettől még tény, hogy aránylag kevésnek tűnő, csatornánként 70 W teljesítménye is bőségesen elégnek bizonyult. Potméterén még csiszolhattak volna, felső kategóriás hifi komponenstől finomabb jelszint vezérlési lehetőséget várunk el.